خاطرات لیانای من

این روزای تو

1396/7/5 11:11
نویسنده : مامان لیانا
56 بازدید
اشتراک گذاری

دختر جونم..حدود یه هفته ای میشه اصلا نمیذاری قاشق دهنت بذارم..حالا نمی دونم چون داره دندون بالاییات در میاد یا این که دوست داری با دستات بخوری و این طوری حس استقلالت بیشتر تقویت میشه (همین الان داری شیر میخوری و منم یه نگاهی می کنی محبت) در هر صورت من که مشکل ندارم..بگذریم از این که شش وعده غذا میخوری و هر بار باید حسابی تمیز کنم و لباساتو عوض کنم . اصلا دوست ندارم لباسات لک بشه . تابستونیات همه لک شد بدبو ....

اینم عکس امروزت پس از،صرف میان وعده صبحت. که بیسکوییت و.سیب رنده شده و حریره بادوم خوردی .( اول از همه بیسکوییت رو خوردی)  اون لباس هم مثلا شده پیش بندت . البته فایده ای نداره زیاد خندونک

خب این روزا یه کم بهونه میگیری و احتمالا به خاطر دندون در اوردنت باشه. تو عاشق چیزای کوچولویی مثل خودت. مثلا دکمه ، نگینای خیلی ریز ، دندونا و دیگه چیزای پلاستیکی هم خیلی دوست داری . خصوصا اگه رنگش آبی یا قرمز باشه . حالا سعی می کنم بیشتر برات بگم. عاشق بازی دالی موشه و این که یه چیزی بندازم رو خودم تا تو منو پیدا کنی. یا این که وقتی صبحا یهویی میایم بالاسرت همیشه میخندی 😊 مگه این که خوابت بیاد که گریه کنی شیرمو بدین تا بخوابالام. در ضمن یه معذزت خواهی بهت بدهکارم چون اصلا قطره های آهنتو نمیخوری مجبوریم وقتی گریه می کنی به زور بهت بدیم 😞 الانم که آویزون مبلا شدی داری با کنجکاوی دنبال چیزای جدید میگردی و صداهای ناز از خودت در میاری و تا منو می بینی میخندی 😀

راستی کتاب خوندن هم خیلی دوست داری من سعی می کنم هر روز برات چندین بار کتاب بخونم(فایده های زیادی داره که بعدا برات میگم) الانم اومدی و.سعی داری که موبایل رو از من بگیری 😄

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)